Kapral88 писав(ла):
Цитата:
Перечитавши теми про переробку китайських скутерів в електро ( також карпати кажись хтось переробляв) дійшов до висновку ДД мені не підходить. Велика швидкість мені не потрібна, потрібна тяга що їхати лісом і на горку. Швидкості 25-30 вистачило б. Для цього нібито підходять редукторні мк. Батарея буде на 36В з бостонів .
Вага наша 110кг
Я переделывал верховину 6. Заднее колесо скутерное 12" 48в. 800вт.Скорость около 40км.ч. Жена с дочкой (это около 130кг) выезжают по переулку в гору около 5°. Скутерные колёса очень тяговитые.[/attachment]
Теми про переробку скутерів я читав, там в основному напруга від 48В і вище. Тай писали що колеса не дуже тягові на малих швидкостях(вірніше кому ще яке попалось). коли розкрутяться тоді все ок з тягою. Мені для лісу між соснами по дорожці велика швидкість не потрібна. Тай батка буде скоріш за все 36 в 21Ач ( 5 бостонів 42Ач перероблених) 5 кг ваги. Батарею хочу зробити компактну щоб можна було на Спарту перекидати.
Чим більше взнаю, тим сильніше схиляюсь до варіанта редукторного мк заспицьованого в обід.
З розміром коліс визначився так- переднє 26 від горного( зніму зі свого). Заднє скоріше за все також 26. Диск колісний алюміневий широкий з німця вже є. Хоча непагано смотриця коли заднє колесо трохи менше за переднє. Розміром як на карпатах 406 х 40 мм (20" х 1,2/3") (чи скл велосипеді десна ) Гляну на ринку чи є такі диски і резина.
Колеса 28,26 набирав не раз , тобто досвід є. Головне правильно розрахувати довжину спиць і найти такі в продажі. На ринку вибір просто величезний- на україну на перед, на зад і спиці на 26 горне і все
3 Д принтера і доступу до станків не маю і не притендую на електровелосипед року. Раму звісно почищу покрашу, маятник задній підрівняю чи заміню (рама з верховини непагана в наявності є) Задня частина на рамі саме з верховини , бо там маятник повертається на різьбі (болтах), не люфтить.